Muzik

Tika DiniHari


Tika Dinihari ~~

 Oh Tuhan ku, tiada indah di malam yg ini, melainkan dgn bermunajad kepada Mu
tiada indah suatu hari yang aku lalui, kecuali dgn patuh kepadaMu
Oh Tuhan ku, tiada indah hidup di dunia, melainkan berzikir dan menyebut namaMu
tiada indah tiba di akhirat Mu abadi, kecuali dgn keampunanMu ..
c/o Ya Allah Tuhanku yg berubahkan ku tetapkan lah hatiku.. moga sentiasa dlm agamaMu..
jua taat akan perintah Mu ... 
Tuhan usah membebankan kami, dgn bebanan yg berat
seperti yg perna Kau berikan kepada umat yang terdahulu dari kami..
Tuhan jgn pikulkan kami yg tidak kami terdaya, maafkan salah kesilapan 
anpunkanlah dosa2 , rahmatilah kami..
Ya Allah Tuhanku yg berubahkan ku ,tetapkan lah hatiku.. moga sentiasa dlm agamaMu..
jua taat akan perintah Mu ... 
Tuhan usah membebankan kami, dgn bebanan yg berat
seperti yg perna Kau berikan, kepada umat yang terdahulu dari kami..
Tuhan jgn pikulkan kami yg tidak kami terdaya, maafkan salah kesilapan 
ampunkanlah dosa2 , rahmatilah kami..


~~~DEVOTEES~~~

 ********************************************************************************

Tak perna terlintas di fikiran ku.. sejak kita bertemu.. sesuatu yang indah kini terasa m’punca di hati.. harapan yang suci ..2 hati ini hanya Allah yang tahu.. tulus hati membuka hati ku.. dgn kata harapan ku kini meninggi .. Tuhan kabulkan lah cinta hati ini sehingga harapan kami tidak menjadikan ia sia2 ..katakan kepada dia yang aku setia menunggu sehingga akhir hidupku..Tuhan bantu aku. Jadi kan dia sahabt ku sehingga akhir hayat ku..
********************************
Awak .. awak tau tak semalam … saya tersentak dgn getaran telefon saya .. rupa2nya masej dari awak… ehmmm  ya Allah risaunya dgn dia.. dia ada masalah rupanya dgn rakan  seperjuangan sama sepertinya… ya Allah permudahkanlah urusannya Ya Allah … risau sangat kat dia.. apa  yg telah berlaku?.. kesihani lah hambaMu yang daif seperti kami.. yang selalu melakukan kesilapan.. sehingga berlaku sesuatu yang kami tidak duga.. tahu kah awak saya sendiri bertemankan 2 mlaikat Allah .. yang selalu rindu kan awak.. sebelum ni  xpernah berlaku sejak saya kenali awak.. awak saya rindukan awak.. awak dengar ka ni… awak napa xda suara.. ( :( ) ehmmm ..( :)) awak nak tahu x.. bila saya rindu awak.. saya mesti sebut nama awak .. saya sentiasa doakan awak.. berdoa dan terus berdoa dengan menyebut nama Tuhan kita ( Allah :) ) kalau lah awak tahu saya sangat rindu awak.. bukannya saya segaja nak sembunyikan rasa di jiwa..namun bimbang diri akan terleka..hanya d buai angan dan mimpi sehingga tak tercapai segunung kebahagian.. kalaulah awak boleh mendengarkan suara hati saya… sekira nya awak dpt tafsirkan setiap baris kata2 yg terungkap di setiap kata2 hati saya.. bertapah bahagianya diri ini..  ( Ya Allah permudahkan urusan kami di dunia dan akhirat dan jangan Engkau jauhkan kami dariMu.. kerna Engkau lah sebaik2 perancang buat kami… :( ampuni kami ya Allah ) 

Comments

"setiap perbuatan baik adalah sedekah"