Muzik

Selamat Datang Ya Ramadhan ~~

Assalamualaikum Sahabatku yang di Kasihi Allah..

Dengan Berakhirnya bulan syaaban, kini hadirlah bulan ramadhan, dengan jerninya hati dan fikiran, mari kita sambut datangnya bulan ini semoga segala dosa akan di hapuskan. Hasut dan dengkilah yang membakar segala kebaikan , iklaskan dan relakan segala takdir Tuhan dan raihlah segala rasa kemurahan, yakinkan diri bahawa Allah akan mencukupkan segala keperluan hingga hilanglah segala kemungkaran, sebelum bulan ramadhan datang, hati kita telah di penuhi rasa syukur penuh kerelaan. Tiada terasa, setahun telah kita lewati, kini bulan ramadhan akan hadir kembali tuk membersihkan segala duri , semoga segala kebaikan dan keberlimpahan akan membuat hati menjadi murni kembali.

Selamat datang Ya Ramadhan. 
Rezeki dari Allah begitu melimpah, semuanya akan mendapatkan , kita tak perlu mencuri ataupun menjauh, Asal diri tak segan untuk bersusah payah, rezeki tak akan berpindah , selamat Menyambut bulan puasa. Beberapa  Lagi Ramadhan akan datang tuk hadir kembali, menemani setiap insan sejati, Semoga segala kebaikan dan ibadat akan di terima nanti.

Ramadhan ya ramadhan, akan ku tunggu Dirimu, aku sangat merindukanm.
Alam ini pasti akan menangis, jika dia tau bahawa semua waktu yang telah lalu selalu aku sia siakan, hanya sedikit waktu yang aku manfaatkan untuk kebaikan, begitu sedikit waktu yang aku gunakan buat mendalami Ilamu Allah, Cahaya ilahi tidak aku hiraukan dan segala perintah Allah dalam Alquran selalu aku abaikan, kini Bulan Puasa hampir tiba, mungkin inilah saatnya tuk memperbaiki segala kesalahanku, semoga Segala dosaku di ampunkan.

Marhaban Ya ramadhan.
Bumi ini menjadi saksi, telah ribuan hari engkau aku huni, begitu sedikit waktu yang aku untuk melakukan perintah ilahi, semua hanya untuk nafsuku sendiri, dan jutaan jam untuk kepentingan Pribadi, sebelum Ramadhan datang kembali, Aku berharap bisa mensucikan hati, hingga jika telah tiba harinya, kan aku sambut dengan Hati yang murni, Marhaban Ya Ramadhan.. Sunggu aku Merinduimu.. 

SELAMAT MENUNAIKAN BULAN PUASA..
:) :) :) :)

Comments

"setiap perbuatan baik adalah sedekah"