Muzik

nota cinta


 awak tahukah, awak selalu dalam hati saya, awak sedar macam mana saya layan awak, walaupun kita tak pernah jumpa, walaupun kita tak seromentik mana, awak tahu ke hati saya macam mana, maaf sekirannya hati saya terlupa untuk memahami hati awak. kerana saya sedar, kadangkala saya ne terlalu menyakitkan, terlalu ego untuk mengaku kesalahan diri, marah tanpa disedari.
awak lihat saya senyum, ketawa, sebab saya suka melihat awak senyum, kalau sya senyum mesti awak senyumkan ;) .. hehehe sebab bila saya senyum saya rasa saya comel :P konon-kononnya hehehe... setiap kali awak telepon saya senyum sorang-sorang sehingga rakan sebilik saya kata saya macam orang gila.. orang gila suka senyum sorang-sorang.. cuma saya belum gila lagi .. hehehe
kawan sebilik saya selalu nanpak mata saya merah, hati saya seperti tisu mudah koyak, terukkan saya!! hehehe,.. tapi nak buat macam mana saya sendiri tidak pandai nak tukar tisu tu menjadi kertas apatak lagi besi, apabila kawan sebilik tanya kenapa saya cuma gelak.. hahahaha!! tapi dalam hati hanya Allah yang mengetahui, Katanya tak ada apa hanya habuk tersesat tapi hakikatnya?? saya senyum lagi , sebab saya rasa saya lawa bila senyum cehhh... hehehe.. walaupun mata merah , muka merah hidung merah semualah merah.. hehehe.. yang paling PENTING saya RINDU awak SANGAT2..


**********************************

Terkadang kita alpa

terkadang kita lupa dimana letaknya hati,
terkadang kita terlanjur memendam rasa,
terkadang kita keliru dengan segala perasaan kita,
terkadang kita rasa x pernah puas hati dengan segala perasaan yang diberikan
terkadang kita rasa kita betul pada hakikatnya benarkah kita terlalu salah..

Comments

"setiap perbuatan baik adalah sedekah"