Muzik

Thanks :)


rakan     " dia suka awak"..
saya               " napa awak yang bagi tahu, bukan dia".. (menguji :P)
rakan      " orang tengah itu dapat mengelak dari fitnah"..
saya                "mana dia".. (malu dee)
rakan      " kat dalam kedai baby bear tu haa"..
saya                " wat ape?"..
rakan      " enta, yukk kita p masuk.."
<dalam kedai>
Dia             " awak nak tak baby bear.. awak pilih je mana awak bekenan"..
saya                " ehmmm.. " ( sambil senyum semua tak berkenanpunnn..)
Dia             " nah!! ambil ne".. ( saiz besar)
saya                 " besar sangat.."
dia              " yang ne.."
saya                 " tak nak".. ( sambil meround ) " nak yang ne.. "
dia              " kecilnye.. ambil besar sikit"..
saya                 " tak nak, nak ini juga.."
dia              " kenapa nak yg kecil xbesar, xsuka ya .. "
saya                  " bukan tak suka, kalau kecil saya bole je bawa p mana2. bole letak atas meja belajar
                          .kalau geram kat awak, saya campak je kat
                           tong sampah bawa meja saya..." ( hehehe,nakal ;p)
rakan    " ok lah tu .. idea yg baik "..( ketawa terbahak2 sambil
               menepuk belakang dia..)
dia              " alahai... sempat lagi macik ne .. " ( gelak kecil ,,akur)

*********
bila kita bertemu pasti ada perpisahan..

kita bole lupa pada sesuatu perkara, setiap perkara tersebut
mungkin ada kenangan yang  sukar dilupakan,,

Comments

Post a Comment

"setiap perbuatan baik adalah sedekah"